søndag den 22. januar 2012

Farvel og tak

Kære alle derude

Siden her lukker og slukker.

Februar 2012 slutter vores Usa eventyr og turen går atter mod Danmark. Pierre´s mission er ophørt her i Usa og nye udfordringer venter i Danmark. Vi har haft 2 dejlige år, med masser af oplevelser som er værd at tænke tilbage på.

Siden her lukker og slukker nu, og måske vil der dukke en ny side op med eks.: "Her er vores liv"?
For mig (Elsebeth) har det været en fornøjelse at skrive her på siden, sådan en slags dagbog, og jeg tænker faktisk på at lave bloggen om til en bog, sådan mere til privat brug. Det har min ven Mia, som er SUPER blogger nemlig lært mig, at man kan:)

Der er 1.610 personer som har kigget med her på siden, det er jeg godt tilfreds med.

Danmark - here we come:)

Elsebeth og Pierre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar